Vill du vara med och jobba för en schysst och miljövänlig jul?

Vi har en idé – vill Du vara me’?

Under julmarknaden 6 dec i Nora vill vi bjuda folk på julklappstips och något varmt att dricka. Har du några miljövänliga och schyssta tips på klappar du vill dela med dig av?

Skriv ner dem och skicka till oss, så sammanställer vi dem på ett snyggt sätt.

Vill du vara med en stund och hjälpa till med det praktiska inför eller under dagen? Fixa skyltar, ställa iordning, duka upp, prata med folk, ta emot och ge julklappstips eller prata om Naturskyddsföreningen…

Vi kommer att vara på Kungsgatan 10 i Nora kl 11-16 på lördagen den 6 dec.

Hör av dig till Kajsa på telefon 070-337 54 04 eller via mail till kajsa.greback@naturskyddsforeningen.se med dina tips och/eller om du vill vara med under en kul dag. Skriv vad du vill göra och vilken tid som passar dig.